Som en ko på bete

Har gått och funderat ett tag över något intressant att skriva om här, utan vidare resultat tyvärr. Mina dagar är väldigt enformiga för tillfället; sova, jobba, sova, jobba und so weiter. Så det finns inte allt för mycket att skriva om. Har sett att det är en del nya besökare som hittat hit dock, så det känns som att jag bör försöka uppdatera lite oftare, hmm... Förslag på vad jag ska skriva om?

Det satt f.ö. fint med en långhelg, gjorde absolut inte mycket dock - sov läänge, firade påsk med familjen och tog det helt enkelt lugnt. Igår kom Fanny förbi också, sooom jag saknat henne! (så helvetes-jävla fort tiden har gått, känns som att det var idag hon åkte tillbaka till Spanien) Hon är hemma i Sverige på semester i en vecka, så igår var absolut inte det sista hon fick se av mig, innan hon sticker tillbaka! Vare sig hon vill eller inte! ;)

För tillfället sitter jag och slösnackar med jubiin på skype samtidigt som jag fixar med hans hemsida, & lyssnar på någon konstig låt han skickade, haha. Roligare än så lär det nog inte bli ikväll, N är i Orlando denna vecka för att göra massvis med prov (vet att du kommer klara allt galant hjärtat!), så jag kan inte förvänta mig att han ska komma in på skype - tyvärr. Men nu är det inte långt kvar tills jag sticker ner till han, satan-i-gatan vad jag längtar! :D

Nu ska jag återgå till att vara social med Herrn, innan han blir galen och börjar slita av sig sitt hår (som han inte har). (HAHA citat från Jubin nyss: "Jaaa, Tess var ju socialare än en ko på bete") Så med andra ord
Auf Wiedersehen!


Abyssaria - Licht






Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0