Back on track

Saker och ting börjar arta sig. Pluggandet ligger på is ett tag, tills motivationen är tillbaka. Jobbandet rullar på och humöret är till största delen på topp. Jag har världens bästa & finaste pojkvän, vi har världens bästa & underbaraste relation, trots alla hundra mil som skiljer oss åt för tillfället. I April bär det även av till Florida, till min sötfis! Sen är det inte alls lång tid kvar innan N kommer hem, på heltid! Vilket kommer bli obeskrivligt!

Det må hända att jag har ett av de mest otacksamma jobben som finns dock, (fieldmarketing. Pissjobb & jag avskyr det, men med Florida som motivation så funkar det mesta!) men jag har iaf några av de skönaste arbetskollegorna som finns, vilket gör allting med detsamma mycket roligare och timmarna flyger förbi. Måste dock säga att det "underbara" vädret vi har nu inte hjälper försäljningen för fem öre, morr.

Men som sagt, saker och ting börjar arta sig och det mesta är toppen förtillfället, bloggen har blivit åtsidosatt på senaste men ska börja ta mig tid åt det också, sakta men säkert. Håll till godo! Nu är det middag, sen skype med N och där lär jag fastna! :)


En fin bit, min vän Robin's sidoprojekt; Mistblinde





Postat av: Niklas

Älskling du är bäst! Du är världens mest underbara flickvän, vän och människa <3 Jag längtar tills du kommer ner hit till Florida, vi kommer ha så jävla kul :D Ville också säga att jag tycker det är kul att du la upp en av Cliefs låtar! Jag älskar dig oändligt mycket! Puss och kram

2010-02-20 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0