Vem sa något om global uppvärmning?




Nog för att jag gillar vintern, men nu säger jag som de flesta andra, nu får det vara nog! Det är fan inte nådigt... och detta ska man stå ute och jobba i, i 6 timmar!?! Lär väl säkert inte ens komma till jobbet dock, för - hör och häpna - det snöar! Och eftersom SL verkar förväntar sig afrikavärme varje vinterhalvår, så lär jag säkert få spendera minst 2 timmar på tåget, och säkerligen ytterligare 2 timmar ute i kylan - i väntan på tåget. USCH, jag vill inte, jag vill inte, JAG VILL INTE... Stannar fan hemma, sjukskriver mig och gosar ned mig i sängen med en kopp kaffe och en bok, äckligt frestande!

Var så vänlig och kör upp den där myten om global uppvärmning, någonstans där solen aldrig skiner, det är endast rent jädra humbug!!

Guuud vad jag längtar tills April - till Florida & att få vara med N!! Sol, värme, lycka och kärlek. Fan vad underbart det ska bli!





Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0