Another sleepless night ...

... och tusen tankar som snurrar i huvudet. Men idag känner jag mig lite kryare, jag har fortfarande värk i hela kroppen dock men magen mår mycket bättre, yay!

Vaknade idag av ett samtal från Fanny, som ville säga hej då innan hon klev på planet till Spanien. Varför ska alla fly landet samtidigt för? Jag tycker gott och väl att Niklas och Fanny hade kunnat "fly i omgångar", lösa av varandra istället för att båda lämna mig här, ensam! Men ett halvår går fort... säger vi.

Jag är otroligt glad för din skull gumman, att du fick den här chansen - once in a lifetime opportunity - och framförallt att du trivs och mår bra, du är värd all lycka i världen! Jag kommer sakna dig otroligt mycket dock, så se till att skaffa Skype nu! Ha det suuuper tills vi ses i sommar :) Älskar dig Henry, för alltid!

Och så var det ju lördag idag... Planer? Svar nej! Har laddat ned massor med filmer så det lär bli en filmkväll! Först ut tror jag blir The Invention Of Lying, sen får vi se var det slutar. Men först ska jag äta middag med familjen, så smell you later!


Bara för att jag tänker på dig, Fanny, varje gång jag hör denna låt :)

Tom Jones - Green Green Grass Of Home






Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0