Sjukling ...

Jag har gått och dragit på mig nå jävla skit. Har värk i hela kroppen, yr, kallsvettas, kräks och har mig. Har legat i sängen hela dagen, klev upp runt 18. Blev inte mycket sömn i natt alls, då värken i kroppen bråkade med mig och så fort värken tog en paus från bråkandet så var jag tvungen att springa på toa och så höll det på i ungefär 6 timmar, jippikayay!

Jag var hemma själv igårkväll, min familj var över på middag hos ett par vänner, jag skulle följt med men kände mig för sjuk för att gå någonstans. Fanny kom i alla fall förbi en stund igårkväll. Vi åt middag tillsammans och snackade lite skit, sen kom Jocke, Danne och hans brud Evelina förbi. Vi satt och spela Familje Geni, killarna mot tjejerna. Och vi tjejer vann överlägset, oförväntat? Nee ;)

Nu ska jag försöka få i mig lite kokt kyckling och ris, hoppas på att jag får behålla det också. Är sjukt hungrig!


Volbeat - I Only Wanna Be With You


I never knew that i could be in love like this!
Saknar dig Niklas, otroligt mycket!






Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0